Szukaj:Słowo(a): Opla Calibry
Dział: Nasze Samochody Wysłano: 18 Luty 2007, 14:05
Wypowiedzi: 80
Wyświetlono: 8599
Nie obraz sie Tomass ale troche zniszczyles klasyczna linie tego sedanka.Te wydechy DTM sa dobre do Opla Calibry moze ale tu nie pasuja wogole.Spoiler to pasowla by mala cienka listeweczka w stylu M3 na sam rant bagaznika.A w srodku indigloo Za nic w swiecie bym nie wymienil bursztynu BMW na cos takiego.Przedewszystkim nie ma gleby i na tych kolkach wyglada jak terenowka.Nie zmieniaj jeszcze tylko lusterek na M3 bo to bedzie porazka.Mozecie sie nie zgadzac.To tylko moje spostrzezenie To jest ladny sedanek:
Dział: Garaz Wysłano: 8 Styczeń 2009, 20:27
Wypowiedzi: 48
Wyświetlono: 1255
tak jak już wyżej napisałem to celem moim jest zmiana silnika tzw SWAP,chce tam włożyć silnik c20let czyli 2 litry turbo z opla calibry,duzo na ten temat juz czytałem i moim celem jest 300 koni jezeli bedzie wiecej to nie bede nazekał ale 300 musi byc,druga opcja jest silnik MV6 ten silnik ma jeden minus jest to wolny ssak,wiesz o co chodzi,ale ma tez jeden plus z niego da sie zrobić biTurbo wtedy osiągalna moc to 400 koni +.... Ale do 2 litry turbo idzie wsadzic podtlenek (NOS) wtedy jest +- ok 400 koni mechanicznych możliwe,ale powiedzmy ze mój cel to 300 koni:)
Wysłano: 2008-03-19, 15:02
Wypowiedzi: 30
Wyświetlono: 1117
Moje autko:

Nexia HB 3D GTX, jest to moja druga nexia, wcześniej miałem sedana, który niestety otarł się o tira

Zmiany:
Wsadzony silnik z Opla Calibry c20xe o mocy 150KM
Zmodyfikowany dolot, filtr stożkowy K&N
Silnik seryjnie posiada kolektor 4-2-1
Nexia posiada, krótką skrzynię biegów

Najbliższe plany:
wymiana wydechu w całości na 2" - narazie jest do tłumika środkowego
wymiana felg na 15" - już leżą i czekają na wiosne
zmiana wałka rozrządu i modyfikacja elektroniki
wymiana puszki SFi na coś lepszego
zmiana kolorów we wnętrzu

a w lato:
zmiana zawieszenia
uposażenie nexa w audio

Kilka fotek...

Silnik:

Brak silnika

Z profilu...

i na koniec... najlepszy klub
Wysłano: 2009-01-09, 23:12
Wypowiedzi: 12
Wyświetlono: 256
Chcialem powtorzyc z innego forum i moznaby bylo pozamykac wszelkie tematy z hamulcami dot nexii ale ktos usunal caly tamten temat.

Kola 13`` i nie chcesz ich zmieniac. Zaciski typu DAC z Lanosa badz ATE z Opla(ciezkie do dostania w tym rozmiarze) Tarcze hamulcowe 236mm.
Kola 13`` ale musisz zmienic na conajmniej 14``. Zaciski typu ATE z Opla. Tarcze hamulcowe 256mm
Kola 13`` ale musisz zmienic na conajmniej 15``. Zaciski z Opla Calibry turbo albo v6. Tarcze 288mm na zamowienie lub opcja zmian piast na 5 srub.

Grubiej? Wymiana belki na taka z kadetta gsi i tarczo-bebnami.
Dział: Układ napędowy i skrzynie biegów. Wysłano: 2007-03-25, 18:21
Wypowiedzi: 33
Wyświetlono: 2521
A czy można do silniczka ABK dopasowac jakis inny przepływomierz.
Np. od opla calibry :
allegro opel calibra 1

opel przyklad 2

Jest sporo podobnych tylko czy bedzie na tym chodzić jak powinien fabrycznie?!?

witam ponownie.
więc tak problem przepływomierza rozwiązałem. znalazłem zakład i kolesia który w tym temacie jest kumaty za 100zł mi go naprawił. rozebrał na części pierwsze i klapke delikatnie przyszlifował. wszystko ok.
z tego co mówił ze odpięcię tj instalacji nie powinno miec wpływu na strzał, dlatego sie zastanawiam czy to moze być wina nowych świec zapłonowych.??.
czy moze zmieniając swiece trzeba cały komplet zmieniać przewody kopulke i palec.???
Dział: 1G OGÓLNE Wysłano: 2008-04-08, 15:03
Wypowiedzi: 15
Wyświetlono: 1540
jeżeli chodzi o eksploatacje to części są w podobnych cenach jak inne w tym wieku auta ja za pasek alternatora i świece dałem coś kolo 60 zl, oleju potrzeba 4 litry nie jak w przypadku większości aut 5 l, to są przykładowe części ale jak widzisz niema tragedii, z rynkiem części zamiennych też niema problemu bo wystarczy wejść na allegro i są auta z rozbiórki i zawsze znajdziesz potrzebny element, jeżeli chodzi o sam samochód ja przesiadłem się z opla calibry na 1g i muszę powiedzieć że 1g jest lepiej wykonany technologicznie, widać to w materiałach zastosowanych do produkcji tych aut ale również i w jeździe tym autem, nie które rozwiązania mechaniczne są naprawdę fajnie zrobione i łatwo samemu to naprawić lub wymienić zużyte części. Nie wypowiem się na temat toyoty bo nigdy nie miałem ale jak miałbym w przyszłości zmieniać auto na sportowe to na mitsubishi.
Dział: OFFTOPIC MOTORYZACYJNY Wysłano: 2005-07-25, 19:41
Wypowiedzi: 63
Wyświetlono: 3167
Moje osiągi :
- 150 km/h (tyle zobaczył pasażer) BMW 735i trasa ostróda Elbląg, przeleciałem nad rowem i urwałem tylko zderzak
- w jednym tygodniu,siostry blizniaczki (pojedyńczo), ich starsza siostra na weselu na masce audi 100 (cygaro)
- 4 lata z jedną dziewczyną (wierny)
-pisk opon malczem do przodu (urwany wachacz )
- ponad rok próby sprzedania Opla Calibry

Tyle pamiętam.

Acha.... upadek z drzewa w dzieciństwie jakieś 15m i zawiśnięcie 1.5 m nad ziemią z gałęzią wbitą w noge.
Dział: Napęd, silnik, sprzęgło i skrzynia biegów Wysłano: 05-09-2006, 20:57
Wypowiedzi: 18
Wyświetlono: 3517
Witam
Kiedy byłem posiadaczem Opla calibry to dokonałem takiej modyfikacji. Zabieg odciążenia koła zamachowego poprawia dynamikę silnika i lepiej będzie się wkręcał na obroty ale straci na momencie obrotowym. Wykonuje się dość prosto, stacza się kolo zamachowe na tokarce, potem wyważa i montuje, można odchudzić chyba max o 25% (choć słyszałem o przypadkach do 50% ). Jedynym minusem tego zabiegu była gorsza kultura pracy silnika tzn : przy jeździe na niskich obrotach były odczuwalne lekkie poszarpywania, czego nie było na oryginalnym kole .
Operację odciążenia koła najlepiej dać do zrobienia dobremu fachowcowi , bo źle wyważone koło może narobić baaardzo dużo szkód.
Dział: Nissan Power Team Wysłano: Wto 04 Kwi, 2006 12:40
Wypowiedzi: 301
Wyświetlono: 27959
Korzystając z tego że jestem bylym posiadaczem opla calibry , przejechalem się w ten weekend na urodzinowy zlocik calibra team do Piotrkowa Trubunalskiego. Chlopaki w tym roku się postarali i zorganizowano profesjonalny pomiar czasu i wyscigi na 400m , fotokomórki i takie tam... Powiem szczerze , że pierwszy raz w zyciu statrowalem na ćwiartke - emocje niesamowite i cholernie trudno dobrze ruszyć. Żeby bylo smieszniej to na kresce stawalem z 200sx turbo w automacie i nawet z nim wygralem. Mój najlepszy czas ET to 16.29s. Czy to dobry wynik jak na niedlubane sunny gti?
Dział: Auta Użytkowników Wysłano: Pon 23 Cze, 2008
Wypowiedzi: 12
Wyświetlono: 1534
CALIBRA by PASI

Jestem szczęśliwym posiadaczem Opla Calibry 2.0 16V 150KM z 1991r.

Moja Niunia jest seryjna oprócz układ wydechowego (ostatni tłumik sportowy, brak kata) i oświetlenie wnętrza (niebieskie).

Co do Car-Audio nie mam się zbytnio czym pochwalić - Radio Philipsa + zmieniarka na 6 płyt, z przodu głośniki Blaupunkta, z tyłu basowe, wzmacniacz 2x300 + tuba.

Osiągnięcia - max pręd. 230km/h

Oto kilka fotek

Więcej fotek w linku na samej górze
Dział: O naszym kraju Wysłano: 04-02-2007, 21:04
Wypowiedzi: 6
Wyświetlono: 811
Trzej młodzi mężczyźni nie żyją, a jeden ranny przebywa w szpitalu po wypadku opla calibry, do którego doszło nad ranem w Ustroniu (woj. śląskie) - poinformowali cieszyńscy policjanci.
Do tragedii doszło po godzinie 4:00. Kierowca opla calibry, na prostym odcinku drogi wpadł w poślizg i uderzył w barierę energochłonną, a następnie w dźwiękochłonny ekran. Na miejscu zginęli 19-letni kierowca i 19-letni pasażer. Po przywiezieniu do Szpitala Śląskiego w Cieszynie zmarł 20-letni pasażer. W placówce przebywa kolejny, 22-letni pasażer. Jest w ciężkim stanie.

Służby prasowe śląskiej policji podały, że przyczyną tragedii była najprawdopodobniej nadmierna prędkość. - onet.pl

...różne opinie wypisują na forum onetu ...życia chłopakom nie zwrócimy - niech to będzie przestroga dla wszystkich... [*] [*] [*]
Dział: Chciałem się pochwalić :) Wysłano: 2009-03-06, 12:54
Wypowiedzi: 35
Wyświetlono: 2413
po zdjęciach furka wygląda przyzwoicie
ten zderzak to idzie na placu w 20 minut ustawić
błotniki też nie problem , chyba że nie masz kilku kluczy
auta są stare , swoje lata świetności mają już dawno za sobą , teraz należy je traktować jako wieczne skarbonki bo inaczej się zrazisz i za tydzień będziesz na forum opla calibry (i tutaj duuuużo osób by sie akurat ucieszyło )
reasumując : furka git do dopicowania
a co do twojego tematu to nie dziwi mnie ze jest tak nasycony testosteronem , przeglądając wszystkie Twoje posty i Twój "debiut" na tym forum czego innego mogżna się spodziewać - Ty poprostu jesteś KOSMITĄ
...nie bierz sobie tego do serca oczywiście...
Dział: Zloty & Imprezy Wysłano: Pon 09 Mar, 2009
Wypowiedzi: 24
Wyświetlono: 1162
8 Urodziny Calibra-Team

Już niecały miesiąc dzieli nas od największego wydarzenia dla miłośników Opla Calibry, które będzie miało miejsce w tym roku w naszym kraju, a mianowicie 8 Urodziny klubu Calibra-Team. Motoryzacyjna część imprezy, będzie miała miejsce 4 kwietnia '2009 na lotnisku w Kazimierzu Biskupim, na którym tradycyjnie zostaną rozegrane wyścigi na 1/4 mili.

Info:
http://www.furious.pl/new...alibra-team.htm
http://forum.calibra-team.pl/

Patronat: Furious.pl & Auto Tuning Świat
Dział: Virtual tuning Wysłano: Sob Sie 09, 2008 12:35
Wypowiedzi: 3
Wyświetlono: 2991
chciałbym żebyście ocenili mój projekt tuningowy tego golfika
Przeróbki:
- usunołem klamki
- tylne szyby fiolet
- zderzak sportowy od opla calibry przerobiony prze zemnie
- lakier
- kierunkowskazy w lusterkach
- kierownica po 2 stronie
- przednie światła błękit
- gril zmieniony
- alufelgi
- skrzela
- progi
- lotka
- usunołem listwy boczne i kierunkowskazy z przodu
no i chyba tyle z tego co pamiętam oceniajcie

przed -- http://img228.imageshack....ge=przedgz1.jpg
po -- http://img151.imageshack....darknessre0.jpg
Dział: Ogólne Wysłano: 05-09-2008, 22:34
Wypowiedzi: 4
Wyświetlono: 829
Jak ma pod 150 koni i 2 litry to pewnie jakieś 2.0 DOHC 16v innej marki (z opla astry gsi, opla calibry, forda escorta rs2000) - przy czym te silniki tyle palą w trasie bo po mieście to ciut więcej albo tyle samo co moje BP-Z3 (1.8) - albo z mazdy 323f 2.0 v6 z lat produkcji 1994-1997.

Dane Mazdy 323f 2.0 z lat produkcji 1994 - 1997:

Silnik
rodzaj silnika Benzyna
pojemność silnika (cm3) 1995
układ/ilość cylindrów Układ V / 6
moc silnika (kW/KM) 106 kW / 144 KM
max moment obrotowy (Nm) 180

Zużycie paliwa (cykl - l./100km)
miejski 13.3
pozamiejski 7.6
mieszany 9.7

(źródło: http://www.motofakty.pl/t...l=860&typ=26940 )

Przy czym obstawiam raczej swap mazdowski na v6. Jakby były zdjęcia tego co jest pod maską to byśmy mogli napisać co tam siedzi
Dział: Ogólne Wysłano: 30-08-2008, 17:13
Wypowiedzi: 33
Wyświetlono: 4174
dżiiizzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Może mi się oberwie, ale przyzwyczaiłem się mówić to co myślę i nazywać rzeczy po imieniu.

Bardzo mocno ubolewam nad tym, że program operacja tuning zostanie wyemitowany z dresiarzem w roli głównej. Dzięki temu jeden z ostatnich prawdziwych roadsterów na oczach całej Polski zostanie zdegradowany do rangi Opla Calibry i VW Golfa. Szkoda, że nie pochwaliłeś się przed nakręceniem programu Myślę, że znalazłoby się wiele innych znacznie ciekawszych miatek do zaprezentowania. Poza tym co Twój samochód ma wspólnego z tuningiem? Raczej niewiele Ode mnie 0 gwiazdek

P.S.
Firefox 3.0 ma domyślnie zainstalowany słownik ortograficzny!
Dział: Klubowe Wysłano: 2008-04-01, 01:51
Wypowiedzi: 116
Wyświetlono: 3685
Witajcie.

W związku z problemami serwerowymi, postanowiliśmy połączyć nasze siły z lokalnym, Kostrzynowskim Tuning Klubem Opla Calibry.

Jako, że koledzy z w/w klubu posiadają własny, dedykowany, duży serwer, funkcjonowanie Polskiego Klubu Audi 80 zdecydowanie będzie sprawniejsze.

Forum i Centrum zostaną podzielone tematycznie i zrzeszać będą sympatyków obu marek.
Nazwa klubu zostanie przekształcona w Calibra & Audi 80 Team.

Liczymy, że powitacie kolegów koleżeńsko. Fuzja sfinalizowana formalnie będzie w najbliższych dniach.

Więcej informacji na ten temat juz wkrótce.

Pozdrawiam.
Doc
Dział: Silnik Benzyna Wysłano: Wto Lis 18, 2008 14:44
Wyświetlono: 94
Witam
Dostałem silnik 1,6 zawiozlem go do mechanika gdzie przeszedl gruntowny remont i zamienilam go z moim starmym 1,4 . Koszt wyniusl mnie 2200zl ale warto było samochód teraz jeżdzi i nic nie dzwoni mi pod maska. Zamontowałem również wspomaganie od Opla Calibry roztaw mocowań identyczny. porozgladalem się w śród znajomych ktorzy mieli ople maglownica jest identyczna jak w astrze kombi ale mam mały problem jak stoje w miejscu otworze maske i ktos kreci kierownica to prawa strona maglownicy stoi w mocowaniu nieruchomo a lewa przesuwa się (patrzac na wprost silnika). czy to normalne ?? Zauwazyłem tez ze wspomaganie troszke ciezkawo chodzi moze to byc wina ze pompa wspomagania jest w silniku ?? a nie osobno ??

Prosze o pomoc Bartek
Dział: II Generacja Wysłano: 2007-03-18 17:03
Wypowiedzi: 172
Wyświetlono: 10626
Cytat:
Ja jestem zwolennikiem japonskich samochodow i nie tylko. Do Fordow Probe nic nie mam, ale nieraz lubie sie o cos poklocic i o czyms podyskutowac:P Taka juz moja natura. Z samochodow najbardziej nie lubie Opla Calibry i chyba sobie wejde na ich forum popisac



i tym postem pokazales calego siebie,i nie mysl ze pozytywnie
widze ze strasznie zakompleksiony jestes i zyjesz stereotypami.

co oprocz w silniku w crxsie jest fajne????i do tego ten silnik nadaje sie tylko do wyscigow,bo trzeba go krecic caly czas wysoko.uzyteznosci w srednich obrotach nie ma wcale.i co to za przyjemnosc jazdy na codzien,w trasie itp,czlowiek nie samymi wyscigami zyje

a co do nissanow i 1.8turbo to prawda ze wiekszosc silnikow jest do remontu,ale jest to zasluga w b.duzej wiekszosci bezmozgiem ich wlascicieli ktorzy nie wiedza co to dbanie o samochod i nie maja pieniedzy na np wymiane oleju co 5tys km.
Dział: Ford Probe Wysłano: 2005-10-15 00:29
Wypowiedzi: 16
Wyświetlono: 852
Cytat:
Opla Calibry. Nie miał jednak w sobie niczego, co jakoś szczególnie by przyciągało miłośników sportowych linii, którzy woleli wybrać VW Corrado, Opla, a co bardziej zamożni - BMW M3"



Ktoś miał nieźle naj... (sorry) do głowy.
Opel Calibra - tandetna przeróba wrotek w połączeniu z tandetną standardową platformą Opla.
BMW M3 - kto się tym przejechał, to wie, że to większy silnik w klasycznym dupowozie.
Corrado - no coż... zasługuje na miano "kredens 2", bo lepszy efekt w śród kanciaków dawał 125p z silnikiem Lanci.
Dział: Tuning wizualny Wysłano: 2008-06-06, 13:38
Wypowiedzi: 226
Wyświetlono: 16474
Cytat:
po twoich wypowiedziach wnosze,ze Golfa II to moze widziales,ale na festynie w Pultusku ...zycze Ci,aby twoje auto pojezdzilo tyle,ile Dwojka .Nie wiem ile ich miales,ale nie rozumiem tego jadu w Twoich wypowiedziach.Czy widziales na zywo lampy,ktore tak krytykujesz?Bo ja widzialem kilkanascie godzin wczesniej na Audi Treffen.... wygladaja zdecydowanie lepiej w realu...na dodatek,zrobilem fotexa,specjalnie dla ludzi,ktorzy pisza posty w odpowiedniej tonacji



Pierwsza sprawa zdjęcie nie chodzi. Co do tonu mojej wypowiedzi to źle mnie zrozumiałeś. Nie mam nic przeciwko VW czy to bedzie golf czy passat. Preferuję audi ale nie jestem chory z nienawiści do wszystkiego co nie ma OOOO na grilu. Podałem przykład golfa II jako jednego z nacześciej "tjuningowanego" auta w Polsce (obok golfa III, opla calibry i BMW serii 3. Tutaj mała dygresja ze w przypadku tej ostatniej najczesciej pod maska jest 1,6 doładowany LPG a na klapie conajmniej 325 albo po naprawde ekstremalnym "tjuningu" pojawia się znaczedk M3). Osobiście sylwetka golfa II jest dla mnie przyjemna dla oka (moze ciut zbyt kanciasta jak na mój gust) i wiem, że można to auto zrobić ładnie i ze smakiem. Niestety obawiam się, że aby zobaczyc ładnie zrobionego golfa trzeba podobnie jak Ty jechać aż na Audi Treffen. Co do lamp angel eyes nie jestem ich zwolennikiem w żadnym modelu ale to już kwestia gustu i nie ma o co walczyć. Mam nadzieje, że rzuciłem troche światła na moja poprzednią może zbyt lakoniczną odpowiedz.

Pozdrawiam
Selfish
Dział: Ford Probe Wysłano: 2005-10-12 16:49
Wypowiedzi: 16
Wyświetlono: 852
Witam,

Sprawdźcie nowy Maxi Tuning:

"Każdy ma jakieś wpadki. Renault zrobiło Avantime'a, Opel awaryjną Sintrę, Mercedesowi klasa A wywaliła się, próbując ominąć wyimaginowanego łosia, a Fordowi od czasów Escorta Coswrotha nie udało się wyprodukować porządnego wozu sportowego. Z Probe Mk2 (konstrukcji bliźniaczej z Mazdą MX-6) sportowca nie będzie. Auto było słusznie krytykowane za kiepskie zawieszenie i 2,5 litrowy silnik, który mimo 6 cylindrów i teoretycznych 160 koni, zapewniał osiągi zbliżone do kutra rybackiego"

Idę więc odpalić mój kuter, posłucham sobie świetnego dźwięku V6, bezbłędnie przejadę przez zakręt dzięki dobremu zawieszeniu i to wszystko wykończę szybkim 7.5 sekundowym sprintem do setki Nie jest to najlepszy samochód na świecie, ale opinia z Maxi Tuningu jest mocno krzywdząca... Nawet gdyby mój Probas był mułem - w tym samochodzie nie chodzi tylko o osiągi...

Więcej:

"Probe już po wyjściu z fabryki wyglądał całkiem atrakcyjnie, stanowiąc alternatywę dla potencjalnych nabywców Opla Calibry. Nie miał jednak w sobie niczego, co jakoś szczególnie by przyciągało miłośników sportowych linii, którzy woleli wybrać VW Corrado, Opla, a co bardziej zamożni - BMW M3"

Corrado - kwadrat na maxa, Calibra jeszcze rozumiem - opływowa, M3 z tamtych roczników - kwadrat... (nie chodzi o kanciastą sylwetkę, ale o ogół "sportowej sylwetki", które Corrado i M3 wg. mnie nie miały).

I love my Probe Jakim by kto nie był fanatykiem, to i tak twierdzę, że to krzywdzący opis i mi się nie podoba. Co Wy na to?

Pzdr.
Dział: OFFTOPIC MOTORYZACYJNY Wysłano: 2006-11-14, 15:08
Wypowiedzi: 177
Wyświetlono: 9417
Cytat:
Ja złapałem doła po awari silnika i dzisiaj pół dnia szukam na allegro AUDI B4 cabrio W sumie berta moja będzie naprawiona bo dostaje info od mechaników że tragedi nie ma ale mimo wszysko jak przygarnie ktoś moją betke i sie nią zaopiekuje to będe jeździł AUDI Psychika mi siada, rodzina sie powiększyła i potrzebuje jakieś stabilne auto które będzie w miare komfortowe,ekonomiczne i mniej awaryjne


B4 cabrio, stabilne, ekonomiczne, mniej awaryjne...? Samochód dla powiększonej rodziny? Łukasz....

Ziomki, ja póki co jeźdżę Clio, ale powody były czysto, czysto, chwilowo ekonomiczne! Nie kupiłem renówki, bo chcę mniej awaryjności, bo kocham Clio, bo zajebiście wygląda, bo lecą na nie laski bo ma super silnik 2.0 16v od Opla, tylko był to zdroworozsądkowy kompromis na rok, półtora.... BMW wróci, albo w postaci E46 d, albo w postaci swapowej zabawki. Ale nie zapodaje tematu jakie Clio jest wyczesane i , że generalnie nie żałuję iz "Hartge" odjechało do Gdyni

Zajebiście żałuje!!!! ALe lajf is lajf!

Ale wybaczcie Opel Calibra.....Wystarczy usiąść w środku E30 i Calibry - różnica bez dwóch zdań ogromna, Cali to Vectra, a Vectra to tylko Vectra...

Melis jak juz kupowałeś taką kawalerską furę, a nie economy car to dlaczego nie E36...?????

Ale ja już siedze cicho bo jeżdżę (zaznaczam chwilowoooo!!!!) francóózem...
Dział: Tuning wizualny Wysłano: 2007-11-11, 20:50
Wypowiedzi: 32
Wyświetlono: 2302
Cytat:
czarne lampy - ale są one w rzeczy samej piękne! Moim zdaniem mogą z nimi konkurować tylko lampy z wersji USA/Japan.

zgadzam sie z toba w 100% Jacek.

co do naklejki to była ona do kupienia w naszym klubie moze jeszcze bedzie ale nieobiecuje...

co do radia to znowy zgadzam sie z Oofolem Kenwoody sa najlepsze i kupisz dobrego kenwooda w cenie ok 300 zł

co do gleby to najrozsądniej na nasze polskie drogi jest gleba -40/-40

maska zmien sobie na org b3 a tą sprzedaj

gril bez znaczka np FK Automotive

jesli chodzi o przednie lampy to niekazdego stac na orginalne soczewki zawsze mozna cos zrobic z tymi co masz jakies małe rezanie

jakas felga 15 lub 16 i bedzie pieknie

blenda od A90 na klape

zderzaki tez tanie niesa od coupe tymbardziej od Competition wiec zawsze mozna tanszym kosztem załozyc dokładki zderzaka w stylu kamei lepiej to wygląda niz jakies spoilery tak chcetnie zakładane przez włascicieli opla calibry
Dział: Poza tematem... Wysłano: Nie Mar 08, 2009 11:24 pm
Wypowiedzi: 360
Wyświetlono: 27880
Witam serdecznie.
Co do samochodów i motoryzacji to nie jestem nadzwyczajnym znawcą ale co nieco wiem, wiec jeśli moja skromna wiedza może się przydać to się będę cieszył.
Zdecydowanie odradzam kupno opla calibry z wiadomych względów i nie będę się rozpisywał nad tym samochodem.
Również odradzam kupno japońca jak to napisał Kocur nissan almera zdecydowane nie, ponieważ głupie łożyska z półośkami itp kosztują kolosalne pieniądze wiec jak Ci się coś sypnie w takowym japońcu to lepiej go sprzedać niż robić.
Za pieniądze o których napisałeś to rozsądnie było by kupić golfa 1.9 dieselka silnik nie do zajechania. Niestety jeśli kupisz golfika to nie będziesz jedynym jego posiadaczem jednym słowem nie jest to oryginalny samochód ale z takowym silnikiem raz że jest oszczędny dwa, że jest czym przycisnąć.
Oto znalezione przeze mnie golfiki (wiem, że to trochę niezgodne z regulaminem ale liczę na wyrozumiałość.)
http://otomoto.pl/volkswa...i-C8020754.html
http://otomoto.pl/volkswagen-golf-C7998359.html
http://otomoto.pl/volkswa...i-C7352168.html
Ceny to 7 tys. ale jak znam życie i chęci targowania się powinny pójść taniej.
Godny polecenia jest też Eskort tu już nie mogę tyle powiedzieć ale z tego co ludzie gadają (kumpel) to samochodzik bardzo porządny. No i bardziej oryginalny od golfa.
http://otomoto.pl/ford-es...i-C8013176.html
I na koniec coś co mi się spodobało za te pieniądze to Laguna, nigdy się nad tym samochodem nie zastanawiałem ale raz że jest ładny dwa że ma 2.2 w turbo wywiera na mnie bardzo pozytywną presje.
http://otomoto.pl/renault-laguna-C8000891.html
To tyle mam nadzieje, że administracja i Daniel mnie bardzo nie zganią za te linki. Jeżeli znikną to oczywiście rozumiem to a owe linki mogę podesłać na pw.
Pozdrawiam serdecznie.
Dział: Strona Główna Wysłano: 21-03-2005, 11:31
Wypowiedzi: 7
Wyświetlono: 2345
Tuning optyczny:
Ospojlerowanie firmy MB MOTORSPORT. Dokładka zderzaka przedniego zespolona z
oryginalnym zderzakiem przerobionym-wycięte kratki a ich miejsce zastąpiła
siatka;
Przerobiony oryginalny tylny zderzak, wkomponowanie rejestracji i zespolenie
dokładki pochodzącej od Opla Calibry - wypełniona siatka;
Progi;
lotka na tylna klapę;
Zaspawana klapa bagażnika;
Okulary na światła;
Zaspawana środkowa część grilla - styl "NO FACE", przedłużony
profil maski;
Wspawany wlot prawego błotnika od Mercedesa Sprintera;
Zaspawanie tylnych klamek;
Klamki i lusterka pomalowane w kolorze nadwozia.

Wnętrze:
Części deski rozdzielczej pomalowane w kolorze srebrnym, zmieniona gałka
lewarka.
Silnik:
1.6 16V
Filtr stożkowy JR w obudowie własnej konstrukcji;
Świece: NGK Platinum Silver;
Wydech: W miejsce katalizatora strumienica Michaela, brak tłumika środkowego,
końcowy firmy Ulter.

Zawieszenie:
Rozpórka kielichów McPerson'a;
Sprężyny: Eibach (-30 mm);
Amortyzatory: Kayaba, olejowe.
Koła:
Felgi: Stilauto 7,5 x 15
Opony: Continental Sport 195/50/15
Hamulce: Tarcze bembro wentylowane nacinane, klocki Ferodo, płyn hamulcowy
Ferodo dot 5.1

Skoro właściciel tak sprawnie opisał zmiany w swoim Lanosie
"no face" to może teraz my zajmiemy chwilę czytelnikowi i powiemy co
myślimy.
Naszym zdaniem:
Daewoo nie ma za dobrej opinii w świecie tuningu, a to dlatego,
że nikt nie potrafi się zabrać za to nadwozie z odpowiednim zapałem.
Prezentowany tu Lanos "no face" jest dowodem na to, że
jak się ma chęci i dobry pomysł to można zrobić coś co nie umknie naszemu
wzrokowi na ulicy. Podsumowując ten "Lani" jest
zrobiony mistrzowsko, ze smakiem i umiarem. Dla nas po prostu KOZAK!

...
Dział: Off topic Wysłano: 1 Grudzień 2008, 20:43
Wypowiedzi: 52
Wyświetlono: 1711
TAQ, po prostu poruszyle mnie troche najazd na BMW i wywnioskowalem ze jak BMW to tylko dresy, szpan, i palenie laczkow.

Zgodze sie z Toba ze spory % uzytkownikow BMW to ze tak nazwe "ludzie inni" ale nie mozna sie opierac tylko na stereotypach.

Dlaczego tylu mlodych ludzi jest posiadaczami BMW ? Mysle ze linia nadwozia aut typu E30 E36 E38 E39 jest na tyle ladna ze zacheca do z ainteresowania sie tymi autami, nie wszyscy musza jezdzic mercedesami bo nie kazdy ma taki sam gust.

Osobiscie jestem posiadaczem BMW E36 wiem ze model najbardziej kojazony z "dresiarstwem" ale sam na sobie sie pzrekonalem ze sa to glupie stereotypy i splycanie wszstkiego co BMW do jednego poziomu... Za kase jaka przezncazylem na auto moglem tez miec mercedesa ale wybralem inna marke bo mercedesy z tych lat produkcji mi sie po prostu stylistycznie nie podobaja i tyle. Wszyscy mamy prawo do wlasnego zdania i bede bronil nawet posiadacza OPLA CALIBRY bo dla mnie liczy sie zainteresowanie marką i serce wlozone w auto. Nie oceniajmy ludzi po tym jakim samochodem sie poruszaja.

voshon dzieki i pozdrawiam
Dział: Jakie auto kupić? Wysłano: Nie Kwi 26, 2009 23:26
Wypowiedzi: 13
Wyświetlono: 304
Cytat:
Nie jestem pewien jaką kasa dysponuje Pewniak ba tego ja nie wiem, wersja XL Altei dostępna jest od 2006r ,faktem jest że trudno bedzie ją dostać na rynku wtórnym ,pomyśl sobie że silnik benzynowy 1.4 Scenica pali 9.5 l a 2 litrowy 10 l ,mocniejszy od 16 do 37 koni czyli?Gdyby ten SCENIC był w manualu i z silnikiem 2L nie powiedziałbym marnego słowa chociaż gdy pomyślę,że silnik Seata 200 konny pali też 10 litrów to odchodzilaby ode mnie chęć kupna Scenica. Pewniak możesz celować w SCENICA w manualu i z silnikiem 2L jeśli ten samochód tobie się podoba ,ogólnie SCENIC nie jest złym autem ,możesz brać pod uwagę OPLA Zafirę ,polecane silniki to 1.9 diesel 150 KM oraz 1.8l benzyna ,Seat jednak bije silnikiem na głowę konkurentow tym VWagenowskim silnikiem TFSI dostępnym od 2007 r,jest się nad czym zastanowić i lepiej dołożyć trochę kasy,są także swietne silniki diesla.



może odrazu 95 litrów ?? z skąd ty masz takie nowinki ??

łap i poczytaj zanim zaczniesz pisać takie bredni ...

http://www.autocentrum.pl...09&trybopinii=1

nie odpychaj go na siłę od tego samochodu i nie gadaj obsesyjnie o tym seacie bo zachowujesz się jak psycho fani opla calibry ....
Dział: GT4 Turnieje Wysłano: So lip 14, 2007 7:54 am
Wypowiedzi: 65
Wyświetlono: 8751
A jednak. Stało się. Kolega nie wytrzymał. Natura była silniejsza. Pod koniec swojej zmiany między 5 a 6 rano przechodził dramatyczny kryzys. Zasypiał przed kierownicą, a ja spałem dwa metry od niego. Przez zmęczenie popełnił kilka błędów spotęgowanych jeszcze problemami technicznymi (zaczyna nam się samoistnie włączać hamulec, co spowalnia samochód) i właśnie o godzinie 8.36 straciliśmy pozycję lidera. Ja wstałem i próbuję doprowadzić siebie do stanu używalności. Jem i piję jak najwięcej słodkiego, żeby tylko obudził mi się mózg. Narazie mamy 12 sekund straty. Na czoło dostało się ABT Audi TT. Dramatyczna walka z czasem, problemami technicznymi i zmęczeniem trwa i będzie trwać prawdopodobnie do końca. Reszta stawki "odpuściła" sobie i mamy jednego dubla (ABT Audi A4) i spory zapas nad następnym, jednak TT'ka siedzi na przodzie i trzeba walczyć o pozycję lidera.
Musi nam się udać, nie przyjmujemy do wiadomości, że przyjedziemy na drugim miejscu, nie dzisiaj.
A tak wyglądają straty nasze i naszych przeciwników:
+ 4 sekundy (sytuacja ciągle się zmienia, teraz jest 8.14 rano) do Audi TT
- 1.20 do BMW GTR
- 5.30 do Nissana Skyline'a Falkone'a
- ok 6.00 do Opla Calibry
- LAP do Audi A4

Pozycja lidera odzyskana (8.50 rano - 14 godzina i 52 minuty wyścigu). Za niecałe 5 minut wskakuję za kółko. Teraz muszę dać z siebie wszystko, aby utrzymać pozycję, a nawet zwiększyć lukę czasową między mną a Audi.
Dział: OFFTOPIC MOTORYZACYJNY Wysłano: 2008-07-14, 22:44
Wypowiedzi: 53
Wyświetlono: 2416
Cytat:
No to ci powiem że jesteś nietolerancyjny I dziwic się potem że mają kierowców BMW za bubków.



Mylisz się,można spotkać się, pogadać,ale zlot czy spot to już poważniejsza sprawa.Naprawdę zorganizowanie dobrego zlotu nie jest łatwe,a dodatkowe komplikacje związane z większą ilością samochodów,nowych ludzi-których tak naprawdę nie znamy i nie wiemy jak się zachowają itd.Mamy sprawdzoną ekipę i raczej nie brakuje nam wrażeń.

A bubkiem nie jestem,raczej jest nim kierowca Hondy wyprzedzający na zakręcie autobus,mijający mnie o włos i lądujący w rowie,czy inny kierowca wytatuowanej Hondy z wydechem wielkości wiadra o 2 w nocy pod moim oknemz lubością sprawdzający czy silnik jeszcze się wkręca na 7000 obr czy nie

I nie rozumiem MAJSU co masz do 15 letnich beemek? Nie każdy może kupić sobie nową z salonu.Ja cieszę się z tego co mam i nie odczuwam dyskomfortu z tego powodu ,że moja beemki są leciwe.

to samo i więcej robią ludzie w beemkach, oplach, skodach służbowych, dostawczakach, TIRach itp. Chcę wierzyć Chris, że jeździsz zawsze zgodnie ze znakami, propagujesz ekojazdę, a z przejeżdżania na pomarańczowym się spowiadasz

Zrobił się żal.pl a nie temat o wspólnym spocie.

Mam nowy pomysł, Hondy są do du py zoraganizujmy spot z klubem Opla Calibry, co wy na to
Dział: Moje Audi 80 Wysłano: 2009-04-10, 17:13
Wypowiedzi: 24
Wyświetlono: 439
Audi 80L b2
Silnik 1.3 55PS
Rok. 1978
Auto przeszło mały przeszczep(SWAP)
Silnik od vw golf 2 16v 129ps

Przeróbki zewnęczne :
Przyciemnione 2 tylne boczne szyby. Felgi aluminiowe BBS 15” 4x100 opony 185/55 r15 BRIDSTONE. Wlot na masce

Przeróbki wewnętrzne:
Fotele przednie i boczki drzwi oraz boczki tylu zostały obłożone materiałem od Audi 80 Quattro. Radio kenwood kdc-3021 2-a głośniki PHILIPS przód + tuba

Tak wyglądało auto po zakupie

wlew lpg został zmyślnie ukryty pod rejestracja wiec nie szpeci auta :)

po woli zacząłem się brać za robienie podłogi i wyszykowanie furki do wydmuszki waga samochodu znacznie spadła
problem się pojawił z dziurami w podłodze ale takiej aż tragedii to jeszcze nie ma

boczki drzwi przód 5.1kg 1szt komplet 10.2kg
boczki drzwi tylne 2.3kg 1szt komplet 4.6kg
kanapa tylna cala 10.3kg
boczki od pasów (plastiki) 750gr
plastik od skrzyni biegów 350gr

26.2 kg narazi zeszło z wagi

kilka fotek silniczka

tarcze zaciski i klocki od opla calibry 256mm Zaciski Ate tak to teraz wyglada
Dział: Nasze Samochody Wysłano: 18 Luty 2007, 16:58
Wypowiedzi: 80
Wyświetlono: 8599
Cytat:
Nie obraz sie Tomass ale troche zniszczyles klasyczna linie tego sedanka.Te wydechy DTM sa dobre do Opla Calibry moze ale tu nie pasuja wogole.Spoiler to pasowla by mala cienka listeweczka w stylu M3 na sam rant bagaznika.A w srodku indigloo Za nic w swiecie bym nie wymienil bursztynu BMW na cos takiego.Przedewszystkim nie ma gleby i na tych kolkach wyglada jak terenowka.Nie zmieniaj jeszcze tylko lusterek na M3 bo to bedzie porazka.Mozecie sie nie zgadzac.To tylko moje spostrzezenie


Osobiście jest to żecz gustu mi bardzo sie podoba ten wydech
cienkie listeweczki w stylu M3 to wog odpadaja sa po prostu brzydkie
iglo to jest nakladka i też mi sie podoba daje fajny efekt w nocy chlopaki mialy to wczoraj wieczorem okazje zobaczyc.
W Dublin - ie mozna sobie na calkowita glebe pozwolic jest na tyle wysoko zeby przechodzila po spiacym bez problemu
Wcale nie wyglada jak terenowka tylko sek w tym ze u mnie kolo domu nie jest prosto i dlatego tak to wyglada tyl jest nizej
co do lusterek to nie zamierzam zmieniac bo oryginaly sa bardzo faje.
Dział: Nasze samochody Wysłano: Cz 27 mar, 2008
Wypowiedzi: 2
Wyświetlono: 267
Moje autko:

Nexia HB 3D GTX, jest to moja druga nexia, wcześniej miałem sedana, który niestety otarł się o tira

Zmiany:
Wsadzony silnik z Opla Calibry c20xe o mocy 150KM
Zmodyfikowany dolot, filtr stożkowy K&N
Silnik seryjnie posiada kolektor 4-2-1
Nexia posiada, krótką skrzynię biegów

Najbliższe plany:
wymiana wydechu w całości na 2" - narazie jest do tłumika środkowego
wymiana felg na 15" - już leżą i czekają na wiosne
zmiana wałka rozrządu i modyfikacja elektroniki
wymiana puszki SFi na coś lepszego
zmiana kolorów we wnętrzu

a w lato:
zmiana zawieszenia
uposażenie nexa w audio

Kilka fotek...

Silnik:

Brak silnika

Z profilu...

i na koniec... nasz klub ;]

Ostatnio zrobiłem mały test max V mojej nexii,
w 4 osoby, z pełnym bagaznikiem, z pełnym bakiem było tyle...

ale juz wiecej nie bedzie bo odciecie na 5tce
Dział: Techniczne Wysłano: Nie Cze 18, 2006 11:37
Wypowiedzi: 18
Wyświetlono: 2866
wiec nie wiem podlaczylem pompe znajomego sprawna na 100 % bylo to samo wiec wlozylem swoja i dolaczylem do niej pompe od opla calibry 2,5 litra o wydajnosci okolo 120 litrow na godzine i dzialo sie to samo wiec napewno nie jest to pompa moga byc to jeszcze wtryski ale tego juz sam nie rozbiore i nie wyczyszcze wiec pozostaje mi odkladac kolejna kase na mechanika a tak orjentacyjnie wie ktos ile moze kosztowac takie czyszczenie wtryskiwaczy ?? jak dlugo to trwa

chce zapytac bo napewno wiecie jaki jest koszt czyszczenia wtryskow a takze koszt wymiany rozrzadu w mk3 2,0 gti dziekuje za kazda rade i slowa wsparcia

no powiedzcie cos dajcie jakis promyk nadziei bo zaczynam sie niepokoic

nikt nie wie co poradzic szkoda no nic w takim razie bede nadal wymienial i placil az sie odnajdzie przyczyna pozdowienia

a mozecie chociarz mi powiedziec jedna rzecz czy mozliwe ze zrabal mi sie komputer w aucie ?? jesli tak to ktory z nih pasowal by do mojego auta podam linki :
http://moto.allegro.pl/sh...?item=111057646
http://moto.allegro.pl/sh...?item=110261978
golf 3 2,0 gti rok produkci 1996

albo komputer albo wtryski lub tez rozrzad przeskoczyl i zab ale tego nikt nie wie wiec co obstawiacie jako pierwsze zeby wymienic ??

i co nikt juz nie ma pomyslu jak pomoc lub co doradzic ??????

dzis bylem u mechanika ktory zajmuje sie tylko i wylacznie golfikami mam pytanie czy przyczyna moze byc zapowietrzona listwa wtryskow czy trzeba ja rozebrac by ja odpowietrzyc ??
Dział: Klubowicze i ich auta Wysłano: Wto Sty 06, 2009 21:25
Wypowiedzi: 11
Wyświetlono: 631
Silnik: C14NZ
Zasilanie: benzyna
Wersja nadwozia: hatchback
Rok produkcji: 1995
Przebieg: 178 tyś. km

Wyposażenie:
- wspomaganie kierownicy
- dwie poduszki powietrzne
- szyberdach (manualny)

Modyfikacje wewnątrz:
- fotele przednie "Recaro" z Vectry A + nowa tapicerka
- kanapa z podłokietnikiem + nowa tapicerka
- radio Pioneer DEH-1880
- dodatkowa półka pod schowkiem
- zmiana koloru oświetlenia kokpitu
- podświetlenie podłogi
- uchwyt podsufitki z podświetleniem
- schowek na okulary w podsufitce
- gałka drążka zmiany biegów
- skórzany mieszek
- chromowane środkowe kratki nawiewów
- CB radio Uniden 510 + antena Hustler

Modyfikacje z zewnątrz:
- felgi Zender Daytona 7x15, ET 35 + opony Fulda 195/45
- zawieszenie GT Cupline 60/40 - komplet
- zderzak przedni w kolorze nadwozia, z halogenami + dokładka (hokej)
- zderzak tylny z zaspawanym rowkiem + dokładka irmscher, całość w kolor nadwozia
- grill bez znaczka
- przednie lampy i kierunki – ciemne
- lampy tylne z astry GSI
- usunięte listwy boczne i napisy z tylnej klapy
- daszek tylnej klapy z astry GSI
- lotka dolna na tylnej klapie, ze stopem
- usunięta wycieraczka tylnej szyby
- lusterka M3
- progi od opla calibry
- rozpórka kielichów, przednia
- tłumik KM Malon 3DD076
- BRA (okazjonalnie)

------------------------- GALERIA -------------------------
Dział: Garaz Wysłano: 6 Styczeń 2009, 20:11
Wypowiedzi: 48
Wyświetlono: 1255
witam,no to moze i ja sie pochwale moja pociecha:)
a wiec moj samochód to opel vectra B z 97 roku,
wyposażenie:silnik,4 koła,siedzenia,koło zapasowe,klimatronik,4 el szybki,el lusterka podgrzewane,el szklany szyberdach,xenon,tempomat,komp.pokładowy,kiera multyfunkcyjna,radio CDR500,audio system OPEL irmsher,no i kilka innych niepotrzebnych rzeczy...
dostałem to autko w czerwcu 2007,miało one wtedy 60 tys km najechane,a wiec świerzo dotarte,auto było w stanie zupełnie oryginalnym,nawet fabryczną folie było mozna znaleźć (po 10 latach)w mojej vectrze jest 2 litrowy silniczek 16 zaworowy seryjnie posiada 136 km.
od razu po zarejestrowaniu go na mnie zaczęły sie przeróbki,
na początek oczywiście hamownia(zeby wiedziec na czym sie stoi) no i tam pierwszy szok zamiast 136 km tylko 128 km a wiec kilka rumaków gdzieś zwiało:(
a wiec rozpocząłem modyfikacje,a tu krótki ich opis:
po pierwsze układ wydechowy,wraz z kolektorem wydechowym,stary poleciał na złom,zamontowałem kolektor wydechowy SUPERSPRINTA 4-2-1,układ wydechowy ze stali nierdzewnej 2,5" i koncowy tłumik dedykowany ULTER,nastepny krok to dolot powietrza,wyleciał oryginał,wzamian jest stozkowy filtr w obudowie OMP wraz z bezpośrednim wlotem w zderzaku oraz power rura,(firma 44tuning) nastepny krok to głowica polerowanie szlifowanie pózniej szczelnosc (polok gliwice) no i oczywiście nowe bardziej wypukłe zaworki,twardsze sprężynki,nowe tależyki itd, no i na koniec nowe mapki we wrocławiu,no i hamownia no i opłacało sie 168 km i 200Nm,no i dalej jestem niezadowolony,ale w tym mi juz pomoze pewien znajomy,bowiem w 2009 roku bedzie mały swap,w moim aucie zagości silnik c20let (2.0 16V turbo z opla calibry) moc docelowa wtedy to 300km... jesli chodzi o zmiany zewnetrzne to załozyłem lampki angel ayse black,felgi 17" oponki pirelli P Zero 215/45,zawieszenie zostało zmienione na gwintowane,doszły do tego spężynki H&R,felgi są na sprzedanie a jeżeli nie uda ich sie sprzedac to zostaną na nowy sezon odświezone,a wiec polerka plus czarny lakier a spoilerki juz leza w garazu i czekaja na wiosne, :roll: prosze o szczere komentarze no i jakieś nowe pomysły może sie przydają,a teraz kilka fotek:
Dział: Newsy Furious.pl Wysłano: Sro 02 Kwi, 2008
Wyświetlono: 271
Zlot miłośników Opla Calibry w Pile

Klub Calibra-Team zaprasza na XXXIII Zlot Klubowy, który odbędzie się 11-13 kwietnia '2008. Głównym punktem imprezy będą sobotnie (12 kwietnia) zmagania na lotnisku w Pile podczas której zaplanowano m.in: wyścigi na 1/4 mili. Główną atrakcją wyścigów będzie kategoria "King of CT", w której najlepsi z najlepszych walczą o puchar dla najszybszej Calibry w Polsce.

Więcej - http://www.furious.pl/new...alibra-team.htm
Dział: OFFTOPIC MOTORYZACYJNY Wysłano: 2008-07-15, 09:36
Wypowiedzi: 53
Wyświetlono: 2416
Cytat:


Mam nowy pomysł, Hondy są do du py zoraganizujmy spot z klubem Opla Calibry, co wy na to



Zdecydowanie jestem za Twoim projektem, bo Ople zawsze mi się podobały!!!
A w kwestii formalnej, to w jakim terminie organizujesz ten zlot???
Dział: OFFTOPIC MOTORYZACYJNY Wysłano: 2006-11-24, 19:37
Wypowiedzi: 177
Wyświetlono: 9417
Cytat:
a jednak da sie z opla calibry jeszcze coś fajnego zrobić, naprawde całkiem calkiem
http://www.fotosik.pl/pok...68a214f9b6.html
http://www.fotosik.pl/pok...0e3d6db3d1.html
http://www.fotosik.pl/pok...ebc299ca2a.html


Tobie, to nawet łada samara cabrio by sie podobała
Dział: II Generacja Wysłano: 2007-03-17 19:54
Wypowiedzi: 172
Wyświetlono: 10626
Ja jestem zwolennikiem japonskich samochodow i nie tylko. Do Fordow Probe nic nie mam, ale nieraz lubie sie o cos poklocic i o czyms podyskutowac:P Taka juz moja natura. Z samochodow najbardziej nie lubie Opla Calibry i chyba sobie wejde na ich forum popisac
Dział: Zawieszenie, układ kierowniczy, jezdny, hamulcowy Wysłano: Pią Paź 03, 2008 09:19
Wyświetlono: 151
Witam chłopaki mam problem i maly dylemat moge odkupic od kolegi cale wspomaganie maglownica papa zbiorniczek wezyki od opla calibry bo ja ją na czesci. wspoomaganie napewno ulatwi zycie ale teraz pytanie czy nie oslabi i tak slabego juz silnika 1.4 bo przecież pąpe podlancza sie paskiem gdzies kolo rozrusznika. mozecie podpowiedziec mi co mam zroic ?? Mam tez silnik 1.6 ale jest do remontu. Prosze o pomoc
Pozdrawiam Bartek
Dział: Techniczne Wysłano: Sro Lut 21, 2007 20:16
Wyświetlono: 175
Witam serdecznie Panowie mam silnik 2E i mi sie cuda na kiju dzieja z silniczkiem krokowym w szczegolnosci jak jest mroz to znaczu zblokuje sie na trzech tysiacach obrotow i tak sobie napiernicza i moje pytanie jest nastepujace czy ktos prubowal zadoptowac krokowca z opla calibry jest taki sam i ma takie samo zozgalezienie do rurek ruzni sie tylko wtyczka ale to nie problem dodam ze juz go namaczalem a tych roztworach typu nafta. Zgory dziekuje za podpowiedzi POZDRAWIAM
Dział: Tuning wizualny Wysłano: 2008-11-01, 12:51
Wypowiedzi: 3
Wyświetlono: 595
ja u siebie stosowałem z porzodu zderzak z golfa III a tył z Opla Calibry wszystko kosztowało mnie dżo przeróbek a mianowicie skracanie i łączenie w miejsu przecięcia oraz przerabianie mocowań ale wszystko jest ok
Dział: Styling Wysłano: 2007-03-08, 23:56
Wypowiedzi: 24
Wyświetlono: 1540
poprawcie mnie jezeli sie myle , ze ale czy zaslanianie siwatel nie jest zabronione ? tak wynika przynajmniej z tego co teraz czytam ...

Najlepszy badlook o taki ktorego nie widac Bez obrazy , ale macie fajne autka a taka wioske robicie , myslalem ze wlasciciele CRX-ow wykazuja orobne wiecej gustu niz wlasciciele opla calibry , golfa II itd ...
Dział: Główne Wysłano: 2007-03-30, 17:36
Wypowiedzi: 18
Wyświetlono: 1996
Cytat:
wiecie moze kto podlaczyl by dodatkowe wskaźniki cisnienia oleju i temperatury oleju? a moze wiedzieli byscie jak to zrobic. Chce to podlaczyc do opla calibry turbo. z gory dziekuje za szybka pomoc!



Chodzi ci o podłączenie wskaźników, czy raczej co bardziej prawdopodobne montaż czujników w odpowiednich miejscach?
Dział: OFFTOPIC MOTORYZACYJNY Wysłano: 2006-11-24, 08:13
Wypowiedzi: 177
Wyświetlono: 9417
a jednak da sie z opla calibry jeszcze coś fajnego zrobić, naprawde całkiem calkiem
http://www.fotosik.pl/pok...68a214f9b6.html
http://www.fotosik.pl/pok...0e3d6db3d1.html
http://www.fotosik.pl/pok...ebc299ca2a.html
Dział: Giełda Wysłano: Sro 29 Paź, 2008
Wyświetlono: 76
Witam,
mam na sprzedaż szyny/ mocowanie fotela pochodzące z Opla Calibry z regulacją wysokości. Pasują na 100% do Opla Corsy B po wykręceniu starej prowadnicy. Posiadam dwie szyny prawą i lewą (od strony kierowcy i pasażera).
Oddam obydwie za 60,00 zł + koszt wysyłki. Kontakt na PW, lub 502-724-976 ewentualnie wojtek.sti@data.pl
Dział: Rynek wtórny Wysłano: 2007-06-21, 09:45
Wypowiedzi: 8
Wyświetlono: 1786
Pewnie chodzi ci o tzw. Wieśniak Tuning. Zawsze są jakieś szare owce w tunigu które chcą ale nie wiedzą jak ztuningować i później wychodzi bez nadziejna przebudowa, ale na szczęcie są też profesjonalne przebudowy Opla Calibry które są piękne i na takie te auta zasługuje
Dział: Poszukiwania Wysłano: 2008-02-18, 19:18
Wypowiedzi: 62
Wyświetlono: 15607
ja potrzebuje mustanga w jakimś nasyconym koloże (żółty, czerwony) z małą ilością odbić
i o podobnych wymaganiach opla calibry bo niemoge znależć. z góry dzienks

juz nieaktualne z tą calibrą wszystko jest na forum http://forumsamochodowe.com/viewtopic.php?t=14507
Dział: KUPIĘ Wysłano: Czw Lis 01, 2007 21:40
Wyświetlono: 133
jak w temacie kupie kola zimowe do opla calibry,mogą być używki,nalewki byle by bieznik był wysoki,potrzebne mi są 2 szt bo 2 mam z innego auta.
inf na gadu 8757371
kom 606-130-966
oczywiscie w dobrej cenie
Dział: Zaawansowane projekty Wysłano: Czw 19 Cze, 2008
Wypowiedzi: 23
Wyświetlono: 1255
Cytat:
przypatrzcie sie dokładnie! to są felgi z calibry. dam sobie ręce poucinać



One wyglądają mi na splanowane na płasko - albo stoczone na tokarce, widać nawet wgłębienia jeszcze w lakierze, idę o zakład, że to ronale z Opla Calibry tylko PRZEROBIONE

mam takie od 6 lat ...poznam te koła w nocy o północy [/b]
Dział: Nadwozie i wnętrze Wysłano: 2008-10-12, 13:26
Wypowiedzi: 11
Wyświetlono: 373
Cytat:
kurcze każdy ma coś do Calibry

Ja do Opla Calibry tak naprawde nic nie mam baaa co do Calibry 4x4 Turbo to chyle nawet czoła, mi raczej chodzi o główny wizerunek tego auta zniesmaczony przez ludzi - wieśniaków którzy sobie akurat to auto upodobali Koniec OT.
Dział: Na każdy temat Wysłano: 2008-10-16, 18:49
Wypowiedzi: 22
Wyświetlono: 451
Cytat:
a ja to jestem ciekawa wyników na forum miłośników opla calibry

Cytat:
Teraz przy was każdy się wstydzi ;) ja miałem 110, czyli przeciętniak



Spoko, może jeszcze raz spróbuj mi za drugim razem wyszło tak:

Tylko trochę dziwny ten test bo znowu były te same figury
Dział: Samochody Forumowiczów Wysłano: Sob 01 Kwi, 2006 23:06
Wypowiedzi: 471
Wyświetlono: 23311
Czarne LED-y najfajniej wyglądają , białe LED-y wyglądają dośc kiepsko ale lepiej niż lexusy , które akurat nie podobają w BMW s.3 i u Opla Calibry - więc odpada . A te czerwono-białe już się mocno opatrzyły i d€zo Beemek takie ma . Ja bym na twoim miejscu został przy tych które masz lub kupił czarne LED-y .

A myślałeś o Lexusach z czarnym wkładem ?
Dział: Techniczne Wysłano: 2006-11-15, 11:52
Wypowiedzi: 9
Wyświetlono: 529
Cytat:
A co do kierowców Opla Calibry to wiesz ...

skonczcie juz [lubiezne posuwanie dupa w tyl i przod] takie glupoty

chcecie cos powiedziec sensowanego to prosze. za glupie gadki beda WARNY
Dział: Porady prawne Wysłano: Pon 22:46, 22 Wrz 2008
Wypowiedzi: 11
Wyświetlono: 120
na przeglądzie napewno będą sie czepiać, poza tym sama przeróbka nie jest wcale taka prosta i powiem ci, ze ciężko będzie znaleźć kogoś co by sie jej podjął.

A co do opla 2,0 to bez zniżek, w twoim przypadku przy najtańszym ubezpieczycielu przy samym OC wyniesie ci minimum 1200-1300zł na rok.

P.S. Co do tej calibry to wybrałeś najbardziej wiejskie auto jakie tylko może istnieć.
Dział: Porady prawne Wysłano: Pon 22:22, 22 Wrz 2008
Wypowiedzi: 11
Wyświetlono: 120
Siema , auto jakie planuję zakupić to Opel Calibra 2.0 . Rodzice mówią że nie będzie mnie stać na jego utrzymanie odnoście opłat . Jak jest to zrobione ? auto ma dokładnie 1998ccm3 pojemności i rok produkcji około 1993 . Prosił bym kogoś o wytłumaczenie
Dział: Oficjalne zloty Wysłano: 2008-06-10, 23:24
Wypowiedzi: 185
Wyświetlono: 19228
Cytat:
Mi osobiście nie podobała sie zbytnio ta relacja ,a właściwie to co mówił komentator...Mniej znany brat Celici i Prelude...upośledzone bo gaz...i podobne teksty które szczerze mówiąc nieco mnie irytowały... Ale wypowiedź myszy



Mógł równie dobrze powiedzieć, że "mniej znany brat Opla Calibry", albo Mazdy 323. Oba samochody bardziej przypominają Eclipse'a, przynajmniej wersję 1G.
Dział: street racing Wysłano: 2007-02-03, 15:10
Wypowiedzi: 17
Wyświetlono: 1981
no miałem okazje tą corse widzieć jak gościnnie byłem na zlocie Calibry pod M1 Zabrze. ma tam koleś rzeczywiście 2l 8v zaadaptowane z opla Calibry. nieżle to wymiatało ale co H to H. gratki wielkie zwycięstw. a gadka o paliwie to poprostu efekt przegranej
Dział: Ogólne Wysłano: Sro 17 Paź, 2007
Wypowiedzi: 226
Wyświetlono: 45691
hello witam wszystkich, jestem Mariusz i mieszkam w Świeciu:P taka tam miescina:P
od 10 miesiecy jestem szczesliwym posiadaczem opla calibry , niedługo umieszcze troszke o niej... o stronce dowiedziałem sie od Qualina... Takze pozdrawiam wszystkich
Dział: Techniczne Wysłano: Nie Wrz 21, 2008 21:04
Wypowiedzi: 1
Wyświetlono: 124
czy będą pasować fotele z opla CALIBRY do golfa III bo muszę coś zrobić z tymi siedzeniami bo mi się trochę wygniotły a mam okazję kupić tanio z opla siedzenia ale nie wiem czy będą pasować na prowadnicach a może dało by się przełożyć same gąbki.
jak wiecie to proszę o odpowiedz.
Dział: Zaawansowane projekty Wysłano: Pią 20 Cze, 2008
Wypowiedzi: 23
Wyświetlono: 1255
Cytat:
One wyglądają mi na splanowane na płasko - albo stoczone na tokarce, widać nawet wgłębienia jeszcze w lakierze, idę o zakład, że to ronale z Opla Calibry tylko PRZEROBIONE

mam takie od 6 lat ...poznam te koła w nocy o północy [/b]



to samo chciałem powiedzieć , ale nie chciałem mówić o toczeniu felg żeby ktoś se o mnie czegoś dziwnego nie pomyślał
Dział: Auta Użytkowników Wysłano: Czw 30 Sie, 2007
Wypowiedzi: 14
Wyświetlono: 3193
Powiem szczerze że nie jestem miłośnikiem Opla Calibry ale ten robi na mnie wrażenie jak i w środku jak i również na zewnątrz udały Ci sie modyfikacje , od siebie to troszke pobawiłbym się jeszcze felgami.... a po zatym OK
Dział: Projekty i prezentacje Wysłano: Sob 01 Lip, 2006 19:52
Wypowiedzi: 49
Wyświetlono: 8591
Chłopak od dawna kombinował jak by tu zwiększyć moc w swojej przeciwnej primerce z 2 litrowym silniczku na jednopunkcie (116KM), tak wiec własnoręcznie wykonał w niej wydech i dolot ciągle było mu jednak mało.
W końcu wpadł do mnie na wymianę wałka ssącego jednak dalej było mu mało no i wjechało HOME made turbo z prawdziwego zdarzenia.
W związku z tym, że Piotrek dobrze ogarnia spawarkę i włada elektrodami niczym rycerze Jedi samodzielnie wykonał wszystko od strony mechanicznej.

Silnik:
- Wałek ssący z SR20DE

Układ Paliwowy i sterowanie:
- zewnętrzna pompa paliwa z opla Calibry Turbo
- dodatkowy zewnętrzny regulator ciśnienia paliwa
- dodatkowy wtrysk paliwa z 200SX S13 (CA18DET)
- zimniejsze swiece zapłonowe NGK BKR7EY
- SMT6

Instalacja Turbo:
- Turbina Garrett T3 AR .48/.42
- prosty kolektor wydechowy opary o 2 trójniki i 2 kolanka
- Intercooler z VW Transportera
- orurowanie IC kwas 2"
- downpipe 76mm, reszta wydechu 70mm (brak jakichkolwiek tłumików)
- filtr stożkowy
- przeniesiony przepływomierz powietrza przed turbinę

Fotki:

Jak widać egzemplarz nie najnowszy

Kiedyś się mnie pytali jak wygląda wskaźnik doładowania - to ten wskazany palcem

Widok z przodu - odrazu rzuca się IC w zderzaku

Pod maską niezły bałągan - ale to stan przejściowy... :wink:

Turbinka w pełnej okazałości

Sposób na uporanie się z za małą ilością paliwa Part I (Calibra Turbo je jeeee...)

... Part II (dodatkowy wtrysk paliwa sterowany przez SMT6)

Tak skonfigurowany układ paliwowy w SR20Di wystarcza spokojnie do doładowania 1 bar, ba... chwilowa próba z odpiętym wężem od sterowania wastegata dała w Efekcie 1,5 bara doładowania i AFR 11,4 przy obrotach maksymalnych :mrgreen: więc jest trochę zapasu z paliwkiem

Odczucia z jazdy są raczej miłe, choć swędzi żeby podnieść doładowanie bo 0,3 to tak strasznie lajtowo... Ale jak właściciel wypocznie to jutro zapewne weźmie się za skrócenie nogi w aktuatorze i te 0,5-0,6 będzie. Już w tej chwili sprzęgło ledwo daje rade a co to będzie jak przybędą extra Nm
Dział: SPRZEDAM Wysłano: Sro Mar 05, 2008 23:04
Wyświetlono: 115
Jak w temacie ma do sprzedania wszystkie części z Opla Calibry.
Calibra posiada Alufelgi 15 cal, Stalówki 15 cal, el szyby, el szyber, abs, instalacje lpg, sportowy tłumik, filtr stożkowy, cana od 5zl więcej informacji na gg 9301842 lub tel 603-669-350
Dział: Techniczne Wysłano: 2006-11-15, 11:36
Wypowiedzi: 9
Wyświetlono: 529
Ja nie lubię szybko jeździc ( i nie jeżdżę ) ale za to lubię przyspieszenie A co do kierowców Opla Calibry to wiesz ... Ja np. jeszcze się nie spotkałem z chamskim/idiotycznym kierowcą Hondy więc trzymamy na razie klasę
Dział: Giełda Wysłano: 2005-12-07, 15:08
Wypowiedzi: 946
Wyświetlono: 96898
Kupie przepływke do Opla Calibry 2.0 8v
Oczywiscie z gwarancją rozruchową
Dział: Sprzedam, Kupię, Zamienię Wysłano: Wto 07 Kwi, 2009 18:04
Wyświetlono: 76
kupię przedni zderzak do opla calibry cały oczywiście,i przednia lampę lewa oryginalną. proszę o kontakt ;
Dział: Główne Wysłano: 2007-03-28, 20:12
Wypowiedzi: 18
Wyświetlono: 1996
wiecie moze kto podlaczyl by dodatkowe wskaźniki cisnienia oleju i temperatury oleju? a moze wiedzieli byscie jak to zrobic. Chce to podlaczyc do opla calibry turbo. z gory dziekuje za szybka pomoc!
Dział: Hyde Park Wysłano: 26-03-2007, 16:26
Wypowiedzi: 11
Wyświetlono: 2185
Coś specjalnie dla "fanów" Opla Calibry, zapraszam do sciagania:

--> CALIBRA TEAM -
Dział: Auta zmodernizowane Wysłano: 09-09-2005, 1:42
Wypowiedzi: 15
Wyświetlono: 4093
Pamiętacie chyba poczciwego Combolota, który umilał nam pobyt na wyścigach swoimi przejazdami. Jest to chyba najszybszy dostawczak w Europie i może jeden z szybszych na Świecie.
Jeśli chodzi o silnik to był on wiele razy udoskonalany i przerabiany. Pierwszy etap przeprowadził sam właściciel:
- swap silnika na 2.0 16v z Opla Kadetta Gsi + skrzynia biegów
- pompa paliwa i chłodnica od Corsy GSi
- filtr stożkowy Green, świece NGK V-line
- tłumik końcowy przelotowy

Wtedy samochód miał osiągi na poziomie 8,7s do setki a 400 metrów przejeżdżał w czasie 16,5

Z czasem jednak te parametry nie wystarczyły i samochód trafił do Warszawskiego Promotora http://www.promotormocy.pl/galeria/gal88.jpg
i tam został przygotowany w sposób jak najbardziej profesjonalny. Plan był prosty, Combo ma mieć 300KM !!!!! no i się zaczęło: http://www.promotormocy.pl/galeria/gal153.jpg

Na początek wyrzucono to co stało na przeszkodzie do 300KM:
- chłodnica
- sprzęgło
- turbina
- skrzynia
- wastegate

Na ich miejsce pojawiały się nowe zamienniki:
- spiekowe sprzęgło z wzmocnionym dociskiem
http://www.promotormocy.pl/foto/combo/IMG_3112.JPG
- nowe turbo K27(K26)
http://www.promotormocy.pl/foto/combo/IMG_0045.JPG
- nowa, „ogromna” chłodnica
http://www.promotormocy.pl/foto/combo/IMG_3353.JPG
- nowy intercooler
http://www.promotormocy.pl/foto/combo/IMG_3359.JPG

Zamykając maskę inżynierowie z Promotora mieli nadzieje że upragnione 300KM padnie ich łupem, więc czym prędzej udali się na rolki http://www.promotormocy.pl/foto/combo/IMG_3374.JPG
Chwila niepewności i na ekranie pojawiło się http://www.promotormocy.pl/foto/combo/wykres.jpg
Udało się, teraz spokojnie mogli odetchnąć i powiedzieć... http://www.promotormocy.pl/galeria/gal303.jpg

ZAWIESZENIE:

- przód to amortyzatory Bilstein
- tył resory utwardzone i obniżone

HAMULCE:

- wentylowane tarcze Brembo Max
- zaciski od Opla Calibry
- klocki Ferodo

STYL:

- przedłużona maska
- brak klamki z tyłu, listew bocznych, kierunkowskazów
- nadkola poszerzone
- reflektory Arteb z przezroczystą szybką
- lusterka M3-Look z kierunkowskazami
- ciemne szyby
- przedni zderzak RS

Póżniej mogliśmy podziwiać Combolota w nowej szacie graficznej czyli nowy kolor

http://www.promotormocy.pl/galeria/gal317.jpg
i sponsor w postaci MSI, był to rok 2004 czyli ostatni w którym Opel startował na 400 metrów. http://www.carster.pl/pic/sss25092004/sss250920045360.jpg

Przez ten czas był barwną postacią na torach i wzbudzał wielki entuzjazm. Był podziwiany nawet z niebios http://www.promotormocy.pl/galeria/gal298.jpg

Niestety jego kierowca nie zawsze umiał się zachować w danej sytuacji

http://www.promotormocy.pl/galeria/gal353.jpg

(żart, żeby później nie było)

Teraz Opel nadal jeźdżi po naszych drogach i wzbudza nie lada sensację, nie tylko swoimi nowymi felgami
http://www.combo-tuning.pl/20050224/20050224_03.jpg
Ale i kolorem

http://www.combo-tuning.pl/20050801/img_0216.jpg

http://www.combo-tuning.pl/20050801/img_0254.jpg

Oby więcej takich projektów w naszych rodzimych firmach.

Źródła:

- GT
- Promotormocy.com
- Carster.pl
- Combo-tuning.p ...
Dział: Garaz Wysłano: 6 Styczeń 2009, 22:09
Wypowiedzi: 48
Wyświetlono: 1255
Cytat:
c20let (2.0 16V turbo z opla calibry

nie polecam bardzo awaryjny silnik wśród oplarzy ma opinie studni bez dna zapraszam na www.opelklub.pl.
Dział: SPRZEDAM Wysłano: Sro Sie 13, 2008 22:44
Wyświetlono: 73
Jak w temacie mam do sprzedania wszystkie czesci z Opla Calibry TANIO.
Cena od 5zl wiecej info pod nrr 603-669-350 lub gg 9301842
Dział: Giełda Wysłano: Nie 15 Mar, 2009
Wyświetlono: 31
Łapa mocująca wspomaganie kierownicy wyjęta z opla calibry c20ne GM 90 234 106

Kontakt tylko 501846597
cena 30zł do uzgodnienia
Dział: Ogólne Wysłano: 2007-08-26, 21:36
Wypowiedzi: 380
Wyświetlono: 51670
Elo
Jestem posiadaczem Opla Calibry, ale właśnie zamierzam kupić Eclipse 2g

Pozdro dla wszystkich forumowiczów
Dział: OFFTOPIC MOTORYZACYJNY Wysłano: 2007-01-21, 10:48
Wypowiedzi: 161
Wyświetlono: 9208
Macie cos do opla calibry?!...
Dział: OFFTOPIC MOTORYZACYJNY Wysłano: 2006-11-15, 13:25
Wypowiedzi: 177
Wyświetlono: 9417
Od Calibry wolałbym 100 razy Opla Mante no i ma napęd na tył

a to wynalazek mojego szwagra , motor 2,4 , jak Wam się podoba?
Dział: 16V Wysłano: Pią Paź 03, 2008 15:58
Wypowiedzi: 27
Wyświetlono: 3730
Z audi s2 z silnika 3B lub AAN (bardzo drogie ale tylko one będą działać rewelacyjnie)
Albo z opla calibry z silnika C20LET (cena przyjazna i działają dobrze ale nie tak ja te z audi)
Dział: SPRZEDAM Wysłano: Sro Sty 30, 2008 20:37
Wyświetlono: 58
jak w temacie sprzedam silnik z opla calibry z 92r o przebiegu 215tys km bez osprzętu za 500zl tel 603-669-350 gg 9301842
Dział: Na każdy temat Wysłano: 2007-07-08, 18:05
Wypowiedzi: 12
Wyświetlono: 658

nowa wizja opla calibry

a tutaj nowa wizja opla vectry

a tu tuning mercedesa
Dział: SPRZEDAM Wysłano: Pon Kwi 04, 2005 20:44
Wyświetlono: 109
4 sztuki alumek '15 + oponki 205/55 Good Year (chyba tak sie to pisze hehe) oponki w dobrym stanie

cena kompletu - 600zł
Dział: 2D - szkice, projekty itp Wysłano: Pon Maj 12, 2008 8:54 pm
Wypowiedzi: 6
Wyświetlono: 1292
Chciał bym zrobić od podstaw blueprint'a Opla Calibry 1993 proszę a nawet błagam pomocy i z góry dzięki
Dział: Kupię Wysłano: 2008-04-09, 17:25
Wyświetlono: 126
Kupie progi orginalne do opla calibry (oczywiscie w calosci bez rzadnych brakow)

..progi juz mam tylko zaślepek mi brakuje jeśli by ktoś miał to kupie. ...
Dział: Inne Wysłano: 2008-10-19, 13:18
Wypowiedzi: 4
Wyświetlono: 241
witam, mam pytanie...czy alumki od opla calibry beda pasowac do audi B4 ??
Dział: Na każdy temat Wysłano: 2008-10-16, 17:19
Wypowiedzi: 22
Wyświetlono: 451
a ja to jestem ciekawa wyników na forum miłośników opla calibry
Dział: OFFTOPIC MOTORYZACYJNY Wysłano: 2006-11-14, 01:31
Wypowiedzi: 177
Wyświetlono: 9417
j.w
Dział: OFFTOPIC MOTORYZACYJNY Wysłano: 2006-11-14, 02:35
Wypowiedzi: 177
Wyświetlono: 9417
Cytat:
:lol:



wcale nie smieszne!!!

odwalcie sie juz od opla calibry
Dział: SPRZEDAM Wysłano: Czw Lut 05, 2009 21:34
Wyświetlono: 37
Witam. Jak w temacie mam do sprzedania wszystkie części z Opla Calibry 92r z silnikiem 2,0 8v wiecej info 603-669-350 lub gg 9301842 cena od 10zl
Dział: II Generacja Wysłano: 2006-08-29 12:59
Wypowiedzi: 132
Wyświetlono: 7166
Właśnie wyczytałem, że w tej gazecie 4 września będzie test 4 aut: Forda Probe, Toyoty Celici, Vw Corrado no i Opla Calibry. Warto przeczytać
Dział: SPRZEDAM Wysłano: Czw Kwi 03, 2008 20:06
Wyświetlono: 121
jak w temacie. kierownica jest z opla calibry wiecej info 603-669-350 lub gg 9301842 cena 40zl
Wysłano: 2006-09-01, 20:34
Wypowiedzi: 455
Wyświetlono: 9469
Cytat:
ma przedni zderzak opla calibry .a tu pewnie chodzi o golfa 1 :eh:


Dokładnie, Golf 1
Wysłano: 2006-09-01, 20:10
Wypowiedzi: 455
Wyświetlono: 9469
ma przedni zderzak opla calibry .a tu pewnie chodzi o golfa 1 :eh:
Strona 1 z 3 1 2 3

>